https://resimcix.com/i/MoaL4218
Kızlar, test yaptım az önce bu nasıl bişey anlamadım ?
En sağda pembe çizgi çıktı ama ilk çizgiden çok uzakta gösterge ekranında değil. Daha sağdaydı yavaş yavaş kaydı sola doğru.
Daha önce çok test yaptım böyle bir şey ilk kez görüyorum. Normalde o kısımda sadece idrar ıslaklığı görüyordum, renk bile çıkmıyordu bu ne demek böyle İdrarı çok fazla yapamadım testin üzerine yaptım, kaba koyarak değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️