Cakmaafrodit Kızlar 16. Haftaya girdim, karın ağrım hiç geçmiyor dışarıda yürürken evde iyi kötü ortalığı toparlarken hep ağrıyor birde batma hissi oluyor alt tarafa ikiz hamileler de öyle mi oluyor
Melisakplnn Cakmaafrodit bence normal bendede oluyordu kasıkda ipne gibi batıyor arada bi ara nefesımı kesyi hatta nedenini anlamış değilim
Cakmaafrodit Melisakplnn öyle mi? Normal yaşamınıza devam ettiniz mi acaba bu yüzden hep kendimi kısıtlamakla evde durmakta günüm geçiyor
Melisakplnn Cakmaafrodit evet hatta her akşam yürüyüşe çıkıyorum ara ara yürürken de tutuyor ama geçiyor 🤗 İnşallah sağlıklı sıhhatlı kuvagımıza alırız 🤗 bizim komşu bebekler hareket ettiği için dedi yerleri büyüyormuş bende riskli oldugunu düşünmüyorum
masgiz Hayir hic gecmemesi normal olmayabilir. Lutfen her ihtimale karsi doktorunuzla iletisime gecin, numarasi yoksa acil randevu alin. Karin agrisi ara ara tabiki normal gebelikte ama gecmemesi normal degil.