Kızlar 36+5 haftalığım pazartesiden itibaren doğum iznine ayrıldım daha önce çalışabilir raporu aldım şimdi de çalışamaz raporu mu almam gerekiyo muhasebeye sorduk da bi doktoruyla görüşsün ona göre verirse alsın yoksa çalışabilir raporunda gözüküyor zaten demişler… Benim de ablam muhasebeci ona da sordum nasıl oluyo sizde diye tekrar alman gerekiyo yoksa doğum iznin bitince parayı alamazsın sen raporunu al dedi sizler nasıl yaptınız