Gamze_yassar ben inanmıuorum ona kalırsa yaşlılar herşeye bi hurafe uydurmuşlar. Çilek yeme leke olur, kediye köpeğe bakma kıllı olur,, sakoz çiğneme altına çok yapar, tavşana bakma tavşan dudak olur vb vb vb… ben yiyorum çilek çoğu hamile de yiyodur bence 🙄