eslemsi Kac ml iciliyor bu uzerine yazmislar ama okunmuyor sabah alsam tok demis birsey daha yazmis ama okunmuyor. Kullananlar bi soyleyivrin de icim rahatlim ya catlicam sislikten
Meryemcansever eslemsi ben 1 tatlı kaşığı iciyodum sıkıntım olduğunda çok zorda kalmadıkça kullanmıyorum bide fazlası sorun yapiyor gece fln uyutmuyor sürekli lavaboya gitmen gerekir
Ghemka Ben çok kullandım ama öyle ölçüyle falan değil yani aşırı kabızlık sıkıntım vardı ikinci çocuğuma hamileyim hala var, kahvaltıdan ve akşam yemeğinden sonra bir yemek kaşığı içiyordum hatta bazen kapağını açıp kafama diktiğim oluyor 😬
Sema065 İçindeki ölçek ile içiyorum ağzına kadar doldurup günde 1 tane içiyorum yeterli oluyor 😂😂doktor fazla içme alışkanlık yapar dedi
Sema065 @eslemsi Ben tuvalete çıkmak istediğim zaman içiyorum iğrenç tadı zaten su ile anca içebiliyorum
Civcivim000 Bana eczacı ölçeği kocaman sakın full doldurup içme demişti😀 istersen 10 ml tek seferde istersen 5ml sabah 5 ml akşam iki seferde kullan demişti bir de önceden tok karna kullanıyodum aç tok fark etmez ama aç tavsiye ediliyor genelde demişti açken kullandığımda daha etkili olmuştu @eslemsi