nese-kasap yazın çok iyi oluyor benim çok işime yarıyor sıcak havalarda üstünü örtmeden içim rahat etmiyor ince de olsa onu örtüyorum, dışarı çıkınca arabasının üzerine seriyorum arabada uyuduğu zaman, ya da banyodan çıktığında havlu yerine kurulanıyor ve onsuz uyumuyor çok alıştı 😄çok amaçlı yani. Ebebekten almıştım ben kumaşı dokusu yumuşacık çok güzel