Bendede 10 gün önce çıktı 36. Haftadayım genelde ilk haftalards olur geçermiş ama benim geç olduğu için sıkıntılı dedi. Zaten öyle bir acı ve sancı yapıyordu ki doğumdan beter. İlaç verdi kontrol altında olıcam doğuma kadar ama bazen yine sancı tutuyor ve uyutmuyor. Normal doğuma engel mi bende onu merak ediyorum sormayı unuttum korkudan