Ya valla ben koyana kadar yatak batıyor kızlar mundar oluyoruz kocam yastığı itiyor ben Bacağımı kaldırıyorum geri düşüyom ne bilim olmuyor bu yastık işi siz başta mı koyuyorsunuz sonradan koyamadık biz biz ilişki sırasında ben koydum eşim diyor bu ne böyle
Emanet gibi diyor yapamıyorum diyor pimbirikkli valla zaten beni Gülme turuyor iyice gidiyor şeyler bir olsaydı kurutulurduk çocuk da ne zor daha dünyaya gelmeden cilesi başlıyor Kaç aydır reziliz biz annem yastık koy dediği günden beri beni gülme tutuyor kocsm yastığı koyarken itiyor yazarken Bile o anı aklıma
Geliyor bastığı bir itişi var sanki göçün altında kalmamak için savaşıyor gibi