Betus93 canım düşük prematüreyi geçmiş orta dereceye gelmişsin Allah yardımcın olsun ama olurda doğum yaparsan 36. Haftadan sonra çıkarırlar inşallah küvezden yaşama şansı çok yüksek diyor doktorlar bu haftada ve sonrasında. Üzme kendini stres yaptıkça daha da hızlanır doğum yapmayacakmışsın gibi düşün zor ama bi şekilde rahatlat kendini bol bol oku duaları.