Kızlar ben 3 ay önce düşük yaptım 13 haftalikti bebeğim rahim ağzı kisaligindan düşük oldu bu zamana kadar ara ara kanamalarım oldu kanama olmadığı zamanlarda ilişki oldu bugün test yaptım ama bakmayı unuttum 1 saat sonra baktığımda silik çizgi gördüm bu zamana kadar hiç sonradan çizgi görmemiştim acaba hamile olabilirmiyim 8 Mart’ta adet olmustum sonra Martin 28 inde tekrar adet oldum