Gamzekr Haftadayız ama aslında baştan beri böyle göğsüm ve midem arası bayağı boşluk gözle görülür şekilde kafamı çok kurcalıyor bu durum 30. Hafta da doktora gitmiştim ama sırayı unutmusum sadece çok aşağıda hissediyorum dedim öyle birşey yok dedi ama hep aşağıda bi sorun olsa belki doktor söylerdi ama ikimci gebeliğim olduğu için az çok biliyorum bazı şeyleri dünde birisi söyle karnım aşağı inmiş doğumun yakın mi dedi ama daha var halbuki böyle olup bi sorun yaşamayan var mı?
Tugceelanaz 33+5 🙋🏻♀️ Bende aynısı bugün düşündüm sankı karnım aşağa inniş gibi 3 parmak boşluk var doğru ölçtüysem. Başından beride bebeğimi aşağda hiss ediyorum 2 gebeliğim ve daha zor geçiyor 🙂
Tugceelanaz Gamzekr Birşey demedi en son 32 de gittim pazartesi tekrar 34 de kontrollüm var orda sorcam kesin Ama birşey olsa söylerlerdi kesin Sanırım ikinçiler daha Zor geçiyor
Elizzannesi Ben 28 +1 im 3 gündür karnım aşağıda duruyor çevremde de diyorlar hazir ol heran dogurabilirsin doktora gittim aşağıda falan değil bi sorun yok bebek büyüyor kendi sekil alıyor dedi doğum kanalına girse bile haftalar sürebilir doğum dedi korkacak bisey yok yani tam tersi biraz iyi oldu gibi daha rahat nefes alıyorum
Gamzekr Elizzannesi ya ilkinde böyle yaşamayınca bi tedirgin oldum hiç midem yanmıyor mideme baskı yapmıyor şimdi diyecekler ne güzel işte diye ama öyle değil işte insan acaba birşey mi var diyor hayırlısı bakalım bir sorun olsa doktorlar zaten söylerdi diye düşünüyorum
010101 Gamzekr 33 haftaligim benim de oyle karnim, asagida hep. Hicbir sorun teskil etmio bu. Erken dogum belirtisi sanciyla belli olur. Karnin goruntusunden degil merak etmeyin.