Daha önceden anksiyete bozukluğum vardı ama çalıştığım için sorun pek yaşamıyordum 19+1 hamileyim çok aşırı ağlıyorum herseye bazen sıkıntı basar gibi oluyorum eşimden 1 dk ayrı kalmak istemiyorum mesela annem geldi 1 hafta kaldı gidicek diye hüngür hüngür ağlıyorum babamla telefonda konuşuyorum ona bile boğazım düğümlenip ağlıyorum ben çok fazla ağlıyorum bu normal mi bu beni çok huzursuz ediyor bana yardımcı olur musunuz önerilerde bulunur musunuz lütfen