Mmm1206 Kızlar 31 hafta olduk sabah suyum geldi yatış yaptık doktorumuz ne kadar içerde kalırsa iyidir dedi doğumu bekliyoruz böyle bir süreç yaşayan var mı birde bol bol dua bekliyoruz 😔
direncc Mmm1206 İnşallah her şey yolunda gider ama artık eskisi gibi değil korkma kötü düşünme stres de iyi bir şey değil şuan senin için dualarımız seninle olsun bebiş de sende sağlıkla atlatın bu günleri İnşallah🙏
Mmm1206 Busramzcgl evet canım küveze alıcaklarmış 1800 gr şuan en azından 1 hafta dayanabilsek diye dua ediyorum