Kızlar 37 haftalık gebeyim gecen hafta doktorum suyumun azaldığını beni 1 hafta daha idare edebileceğini pazartesi gelmemi söyledi inşallah pazartesi gidicem. Ama bu gün aşırı derece kasiktan sag bacağıma vuran ağrılar hissediyorum ayıptır söylemesi vajinamda bir şey oynuyor gibi hava çıkıyor çok garip hissediyorum bu doğum belirtisi mi acaba 🤔