Dilara9406 Kizlar 35 haftalik oldum artik dayanacak gücüm kalmadı gibi ya Heryerim agriyo yalanci sancilarim basladi karnim kasiliyo bebegim surekli asagi vuruyo uykusuz gecelerden bıktım kramplar uyusmalar ve daha bir sürü sey artik gelsin diyorum ya 37 de filan dogsun diyom cok yorgun bitkin halsiz hissediyorum kolumu kipirdatacak halim yok… Catlaklarim olusmaya basladi buda moralimi bozuyo yag filan suruyum diyorum cabuk huylanan biriyim onu surunce her gun banyo yapip banyodan sonra surmem lazim koyde oturuyorum ve sicak su bulmak guc bele gunes olacakta sicak su bulacaz hem havalar daha soguk ve banyoda soba yanmasi lazim hergun yakincada kaynana laf eder bende hergun nemlendirici krem sürüyorum coj çirkin gozukuyo piskolojim alt ust olmus durumda napicam bilmiyorum
SedaYldz Sabır yaaa sabredin az kaldı bende bunaldım sabrediyorum bi zaman sonra düzelecek herşey inş
OzlmMmmm Ben de çok bunaldım 37. Haftadayım artık zaman geçmiyor karnım taş gibi bebek ağırlaştı iyice. Bugün, yarın, öbür gün razıyım her an gelebilir bekliyorum. 😅