2 gun once agri ve sanciyla acile gittim duzensiz sancilarim cikti ve 2 cm acilma var dediler idrar tahlili kulturu falan aldilar ama sonuc cikmadigi icin gosteremedim bugunde lavaboya girdim ciktim afedersin ama peceteye sildigimde kan geldi 2 . Kez yine sildim gene geldi sizce korkmalimiyim yada kendimi takipmi etmeliyim bebegimin hareketleri falan var basina gelen bakabilirmi