Kızlar selam🙏🏻
Gündüz bir gönderi oluşturmuştum nift testi sonucum gelmeden cinsiyet tahmini yapar mısınız diye, çoğu kişi kız demişti ama ben dün gece şöyle bir şey yaşadım;
Kızım olsa adı seneler öncesinden hazırdı Sare koyacaktık. Fakat oğlum olsa ne koyacağımıza asla karar verememiştik, bir türlü içimize tam sinen bir isim çıkmamıştı. Bugün de 12.hafta kontrolüm vardı.
Dün gece rüyamda oğlum olacağını öğrenmiştik ve adını koyuyorduk. Daha önce çevremde de ailemde de duymadığım ve hiç bir şekilde aşina olmadığım bir isim koyuyordum; ATLAS.
Sabah uyandığımda eşime anlattım, sanıyorum ki oğlumuz olacak dedim ve ilk kez bir ismi bu kadar beğendik.
Sabah kontrolümüz vardı, doktor nift testin bugün yarın çıkar cinsiyetin belli olur ama yine de tahmin yapayım mı dedi, yapın dediim
Vee bir çıkıntı gördüm erkek olabilir dedi.😄
Yarım saat önce de sonuçlarım geldi, çok şükür çok sağlıklıymış ve erkekmiş 👶🏼
Resmen dün gece sihirli bir şey yaşadım,ilk haftalar kız diye düşünüyordum çevrem de genelde öyle hissetmişti ama dün gece yaşadığım o büyülü şey beni bugüne hazırladı😍 senelerdir düşünüp isim bulamadığımız oğlumuzun adını da, cinsiyetini öğrenmeden bir gece önce bulmuş olduk.
Atlas bebek geliyor. Anı olsun diye burda da paylaşmak istedim.
Darısı tüm gebelerin başına inşallah çok sağlıklı bebeleriniz olur. 🧿🤰🏻