Happinessoon Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı doktora sordum ama sizlerede sormak isttdim aynı hafta olduğumuz için bebeğim göbek deliğimin baya aşşağısında oynuyor böyle olan var mı?
Melhaercan Happinessoon ahanda biz hep aşşada sıpa kapıya yakın duruyor 😄malum havalar sıcak oda serin yerde duruyor
Candy_liz Happinessoon Ben de göbek deliğimin altında hissediyorum🙃 Kosmosss bir hafta 10 gündür ayırt etmeye başladım hareketlerini😍 öncesinde ben de anlamıyordum bağırsak hareketimi gaz mı diye😅
Kosmosss Ben hiç hissetmiyorum daha ya ne zaman hissedicem😕 karnımın altı taş gibi orada biliyorum ama hareketler gaz mı bağırsak hareketlerimi yoksa o mu anlayamıyorum 😭
Oyakubra Kosmosss doktor bana hissetmemen normal dedi canım geç hissedersin dedi benimde aynı taş gibi hissdenlerinkide ya gazdır ya bagırsak hareketidir dedi ilk gebelik için tabiki
Glstn Benim 20+3 haftalık çoğu zmaan göbek deliğine yakın hissediyorum.Fakat kasığımda da hissettiğim oldu.Bunu doktora danıştım.Bebeğin bir havuzun içinde olduğunu düşünürsek bu gayet normal dedi😁
EbruAA Hep kasıkta yan yatıyor bnm sıpa da çıkmıyor yukarı hiç bende endişeleniyorum ama Dr um da normal oldugunu söyledi
Bustagur Benim de hala göbek deliğimden aşağıda. Karnımda aşağıda şişti. Armut göbek gibi birşey oldu. Ne zaman eşit dağılacak bu göbek 🤦🏻♀️ Çok tipsiz duruyor 😅