Senem_11 hamileliğim başladığımdan beri bende de var,ilk günler çok yoğundu ve korkudan krem ilaç hic bisey kullanmadım sonra geçti şimdi hafif hafif tekrar var..doktoruma danıştım normalmiş,hamilelikte enfeksiyon riski daha çok olduğu icin..korkulacak bisey yok canım,pamuklu iç camasırı giy hergün değiştir emin ol iyi geliyor orayı hep kuru tutmaya çalış