İstanbulda havalar bi sıcak bi soğuk giderken üşüttüm galiba. Boğazım çok ağrıyor. İlaç, pastil vs. Kullanmadan boğaz ağrımı nasıl geçirebilirim? Neler yiyip neler içilmeli? Ballı zencefilli limonlu ıhlamur yaptım bi. Başka etkili bir yolu var mıdır?