Kaanmoms Elis11 erken kalkmak kalkınca direk cam açıp veya balkona çıkıp koca bı nefes almak bence çok iyi bir başlangıç olabilir 🌸🙏🏻
pelin47 Elis11 bende 28. Haftamın içindeyim bir halsizlik başladı ki şaşkınım yani gayet iyiyken son 4 5 gündür böyleyim. Önce yediğime içtiğime bağladım ama alakası yok sanırım son aylar hamilelikte böyle oluyor biraz ya da geçici birşey anlamadım yani.
Funday35 Elis11 Bende çabuk yoruluyorum ve çok az ayakta kalınca belim çok ağrıyor 😑 Çok şükür halsizlik yok hatta erken kalkıyorum nedense 🤦🏼♀️