63sema canım ben ovülasyon kullandığım ay kaldım hsg den sonra. Ama bence yer gök dua üzerine. Biz eşimle Kadir gecesi birbirimize sarılık akşam yatakta ve hadi ikimizde içimizden geçen dileğimiz için dua edelim dedik. Sonra sarıldık sımsıkı çok dua ettik içimizden ve bebeğimiz olsun diye dua etmişiz ikimizde. Gözlerimiz dolu dolu oldu. Çok içten dua ettik. Benim her gün her an dilimdeydi Allahım sen nasip et derdim ama Kadir gecesi eşimle dua etmek daha farklı oldu. Allahım kabul etti duamızı. Biz sanırım Mevlüt kandilindeydi bu yıl zamanı tam bilemedim ama yine sarılıp dua ettik Allah’a , Allahım hayırlısı ise ikinciyi nasip et diye ve rabbim yine kabul etti elhamdulillah 🙏🏻😢 eşinle birlikte Allah a dua edin. 🙏🏻🥺