Gebeliğimin 13. Haftası içerisindeyim. Bugün doktoruma agrı ve yürürken zorlanma şikayetiyle gittim. İdrar tahlılı yapıldı ve sonucunda enfeksiyon oldugunu söyledi. MONUROL, PIYELOSEPTYL, GYNOMAX Bu üç ilacı verdi. Benım gibi bu durumu yaşayan arkadaşlar var mı? Neler yaşadınız neler yaptınız. Çok endişeliyim acaba bebeğime zarar verir mi ılaclar ve bu enfeksiyon durumu 😔