Herkese selam kızlar ben 7 haftalık 2. Ciye hamıleyım birşey duydum internetten bebegın kalp atış hızına göre cinsiyet belirleme dıye kalp atısı 140 ve fazlaysa kız dıyorlar 140 altındaysa erkek böyle birşey duyan yada bilip bakıpda dogru cıkan oldumu acaabaaa erkek evladım var kızda ıstıyorum olsun ondan bukdar merakım🤭 tabi önce saglık ama gönlüm bide kız olsundan yana🥰❤️ Bılen varsa cevaplarsa cook sevınırım❤️🙏🏼