Demirssmomm Kızlar bime gelen anakucağını alamayanlar varsa bugün bime gittim ana kucağı, katlanır küvet ve maşrapa hala var bilginiz olsun. Bim koçaslan şubesi/ millet mahallesi
el1fff Anakucağını bende aldım, beğendiniz mi sizce kullanışlı mı sanki bana çok iyi gibi gelmedi gerçi diğerleri nasıl bilmiyorum ondan size sormak istedim
Demirssmomm el1fff ben almadım, yeğenimin ana kucağını kullanıcam. Kaçıran almak isteyen varsa diye yazdım 🌸