ozlemrcp76 4+6 haftalik hamileyim 3 gun once oglen uyumustum ani kalkinca sol kasigim agirmaya basladi cok agrim var halen normal mi yardimci olursaniz sevinirim 😑😑
Burjucan ozlemrcp76 ilk aylarda kasık ağrısı normal diye biliyorum yerleşme olduğu için ama çok şiddetliyse bilemicem doktoruna başvur istersen
ozlemrcp76 Bu bnm ikinci gebeligim normalde boyle bir agrim olmuyordu bacaklarim cekiliyor sanki garip bir agri😐
ozlemrcp76 ebru23 bende anlamis deilim ya sanki sol yanimda yuvarlak bir top var gibi agri var sizliyor yarin dr gidocem insallh kotu bir sey yoktur..