Nazliolmaz Merhaba kızlar 37+4 üm bugün doktora gittim nst de sancım çıkmadı kendimi doğuma hiç hazır hissetmiyorum ağdaya gitmedim daha sizler ne zaman gittiniz ağdaya gitsem erken mi acaba daha çok kararsız kaldım 😂😂
elifinilki27 Nazliolmaz Bende 37+3üm kaç zamandır sancım çıkıyordu bi bugün çıkmadı ama sancım var hissediyorum arada bi beni kitliyo ağda daha yeni ağlaya gitmiştim çıktılar biraz daha uzasınlar yine gidicem ama inşallah o zamana kadar doğurursam dicem de böyle de biraz süründürüyor gibi
Nazliolmaz elifinilki27 işte bende ondan kararsız kalıyorum ağdaya gitsem ya daha doğurmazsam uzarsa diye 😂
biranneeeeeee Nazliolmaz 3 4 gün sonra git bence 38 e girmiş olursun zaten 1 haftaya da doğar heralde 1 hafatada ne kadar uzar ki hem çok kasma boşver az çıksın bişey olmaz
elifinilki27 Nazliolmaz Kız kardeşimin nikahı falan vardı gittim aldırdım ama şimdi yine büyüyorlar ben doğurana kadar anca büyürler heralde 🙄
Nazliolmaz biranneeeeeee ağdaya gitmedim ya kendimi doğuma hiç hazır hissetmiyorum doktorum da biraz açılma olmuş dedi