Sehheerr merhaba ben yeni yaptırdım . 2 hafta oluyor. 18. Haftada 2.8 ölçtüler. Hiç korkma, ben çok korktum çok ağladım. Ama dikiş zaten anesteziyle yapılıyo ne yaptılar anlamadım bile. Sonrasında da hiç ağrım olmadı. Spinalden dolayı biraz bel ağrısı yaşadım. Bizim oranlarımız biraz avantaj. Serklajın yapılması gereken en doğru zaman ve ölçümler. Tamamen açılması olanlar çok daha riskli oluyormuş. Artık tek sorun çok daha fazla yatma gerekliliği olması ama ona da katlancaz artık