Deletedmom_110 ben oğlumda kullandım hiç sıkıntı yaşamadım tavsiye ederim. Kız kardeşim 1.5 yaş büyük annem onun için kullanmıştı ben de ondan dolayı kullandım. Emzik, cam ve pp biberon sağlık açısından da sorun yaşamadık, kalitesinden de sorun yaşamadık, meme reddi falan da olmadı