Dilara9406 Sema04 bende kestirmeyi düşünüyorum da annem kestirilmez filan dedi anlamadim belime kadar da uzadi çokta dökülüyo yarin bebeyle basa cikamam vallahi
Sema04 Ben internette araştırdım kızlar ve kestirilebilir yazıyor. Tıbben bir zararı yok yani. Ama eskiler hep kestirme dediği için kafam karıştı.
Kubraygun_ Sema04 kesinlikle kestirmeme işi hurafe arkadaşlar hemşireyim tıbben asla bir zararı yok hatta aksine yararı var çünkü hamileyken hormonlar o kadar güzel işliyor ki saçlar daha hızlı uzuyor birde üstüne aldığımız vitaminlerle daha da şekilleniyor 🙋🏼♀️
Sema04 Kubraygun_ aynen bende hurafe olduğunu düşünüyorum da. İşte yine de insan bir durup düşünüyor 🙂
Kubraygun_ Sema04 hiçbir şey olmaz kuzum kestir giysin ben 1 nisanda kestirdim eskiden beri annem hep 1 nisan da saçlarımızı kestirirdi daha gür uzar derdi baharın gelişiyle bende aynı geleceği sürdürdüm şu an saçlarım çokta güzel dolgunlaştı 😘
Ayyyyysaaarp Yaaa bnde 27 haftamdayimm kestirmek istiyorum ama dediginiz gibi insan bi durup dusunuyo o kadar kesilmez diyoki eskiler