Filizbircan Merhaba 6+4 haftalık hamileyim geçen hafta keseyi gördük çok şükür kesenin içinde yolksak kesesi var embriyo gelişimi iyi dedi ne demek bunlar araştıyorum ama anlamadım kusura bakmayın tüp bebek hastasıyım o yüzden tedirginliğim hassaslığım çok teşekkür ederim ☺️
TugceSenelKavak Bildiğim kadarıyla plesanta oluşana kadar bebeğin beslenmesini ve gelişimini sağlıyor. Plesanta oluşup görev yapmaya başlayınca o kese de kayboluyor. Yani ben öyle biliyorum.
EbruAA Cnm önce kese olusur kese olustuktan sonra embriyonun ilk evresi yolksac kesesidir.Bu Bebeğinin plesantası olusana kadar senden besleneceği küçük yüzük şeklinde bir kese.Bunun oluşması bebeğin de olusacagı anlamına geliyor.sonrasında da zaten embriyo ve kalp atısını göreceksin