Kızlar merhaba. 33+5 haftalığım bebeğim çok toplanıyor, kasılıyor. Az önce öyle bi toplandı ki çıkacak gibi aynı eşim bile şaşırdı nasıl olmuş karnın diye. Çok hafif sancım var. Herhangi bi erken doğum riskim falan yok çok şükür. Böyle olması normal mi?