Bende 9 aylık evliyim eşyaların falan hep yeni. Çok hevesliydim her gün temizlik falan yapıyodum. Şimdi 13 haftalık hamileyim evimden soğudum tiskindim hiç bişey yapasım gelmedi sürekli annemde kalmak istiyorum aslında üzücü Bi durum ne evliliğin ilk zamanlarının ne de hamileliğin tadını çıkarabiliyorsun. Ama bu çok kişide oluyormuş kimi insan bulantısı olunca evinden de tiskinirmiş. Umarım herşey daha güzel olur 🙏