Damla00 bende 3 sene uğraştım. Bizde ee hiç bir problem yoktu.Anestezili hsg de çektirdim. Yumurta geliştirici haplar ve çatlatma iğneleri kullandım. Onlarla sonuç alamadık yumurta geliştirici iğneler kullandım.
Aşılamadan önceki son iğneli tedavimde hamile kaldım. Hatta eşimle konuştuk eğer bu sefer de olmazsa bir süre ara verelim dinlenelim çok yıprandık diye.
Hatta yumurta geliştiricileri kullanırken, çatlatma iğnesini olurken bile günlerce evde dip köşe temizlik yaptım camlardan tutun dolaplara kadar, yatılı misafir ağırladım, gezip tozdum sürekli yürüdüm. Zaten olmayacak ve bir süre ara vericez diye çok rahattım. Ama kadere bakın ki o ay hamile kalmışım.şu an 11+3 olduk çok şükür, ohss olup hastane de yattım, kanamalarla defalarca hastaneye koşup günlerce yattığımda oldu,düşük riskim vs var biraz uğraştırıyor bıcırığım ama olsun..
Rabbim en doğru zamanda sağlıkla sıhhatle nasip etsin inşallah 🙏🏻
Sözün özü bana derlerdi de inanmazdım gerçekten psikolojik olarak rahat olunca oluyor sanırım. Ne kadar düşünür kafamızda kurarsak o kadar zorlaşıyor.
Aynı şekilde çok yakın arkadaşımda onca tedaviden sonra eşiyle kamp yapıp dağ tırmanışı yaptığı ay hamile kalmıştı ne de olsa olmuyor zaten tüp bebeğe başlayacağız diye..
Hakkınızda hayırlısı olsun rabbim şu mübarek günlerde yüzünüzü güldürsün inşallah 🙏🏻