Denizislet Kızlar merhaba birkaç gündür Sol göğsümün altında batma şeklinde Nefes alırken ağrı oluyor 23 +6 hamileyim Bugün biraz daha fazla ağrım oluyor doktora gitmeli miyim sizce bu durumu yaşayan var mı