Öncelikle merhaba , eşimle kan uyuşmazlığımız var ,
5 kasım da kürtaj oldum kızlar 9.haftada kalp atışı durması sebebiyle, doktorum 3 ay ara ver dedi , birde patalojik sonucun olağan yani normal dedi , 4.ay sonra hamile olduğumu öğrendim şuan 8+1 hamileyim , o kadar korkuyorum ki yine aynı şeyi yaşarım diye , doktorum kan vermemi istedi kan verdim herhangi bir sıkıntı var mı diye Allah’a şükür kötü bişey çıkmadı , Demir eksikliği için ilaç verdi birde troid için verdi birde folik asit , yani şuan kafamı o kadar takıyorum ki 9. Haftaya yaklaşıyorum yine aynı şeyi yaşarım diye çok tedirginim,azıcık bana morel verirmisin 😌