Glbn34 Doktoruma danıştım doktorda zaten biz gebelere az az sık sık yemelerini öneriyoruz dedi şuan 18 haftalık olduk doktorum orucun bebeğe herhangi bir zararı yok dedi ki çok şükür bende iftarda sahurda herşeyimi yiyorum bi sancım ağrım yok normalde bebişler şekerli şeyler yiyince hareket ediyolar benim bebişim oruçkende hareketli 🤲🏻🙏🏻🥰