gizzzy35 Duygu388 Benimde haftaya planlanıyor 36 oldum bugün. Hafta içi alınacak suyum sınırda. İyi misiniz bebek nasıl kilosu kaçtı? Çok korkuyorum bende
Duygu388 Ben iyim kızlar bebekde solunum sıkntısı çıktı 3 gün yenidoğan yoğun bakımda kalcak bn bugün taburcuyum lavman yapılcak gazım çıkmadı ama inanın hiç korkulacak gbi değil çok şükür