Kızlar başına böyle bişi gelen varmı devlet hastanesine gidiyorum 40. Haftadayım ve asistanın biri usg de bakarken bebekde gaz gördü sonra ben bi sıkıntımı var dedim yok yok falan dedi panik oldum sonra bi kişi daha vardı gel sende bak dedi benmi yanılıyorum falan detaylı yaptırmış hanfendi bi sıkıntı olsaydı orda cıkardı falan dedi üstüne basa basa sordum unutun gaz olayını dedi yani anlam veremedim