@“Ebru021”# bendede var canım benimki 3 parmağım hiç geçmiyor uyuşuk normal yani
NezihaB38 anladım canım tessekur ederim
direncc yok canım demediler
Ebru021 rica ederim
Ebru021 🌸 sağol inşallah seninki benimki gibi olmaz 🤗🤗
Eminedmr seninkide geçer inşallah canım 🤲