ZeyyZeyy1 benim 36+2 de doğum sancım başladı. Bir gün önce şiddetli bir bel ağrısı başladı. Ertesi gün kasıklarıma vuran sancılar gelmeye başladı. Ama hafifti. Akşama doğru siddetti artmaya başladı. Sancı gelince karnım taş gibi oluyordu. Geliyor bir süre kalıyor sonra gidiyor. Kasılma sayan uygulamalar var onlardan birini indirdim. Sancı gelince basıyorsun, bir de bitince. Süresini ve sıklığını kaydediyordur. Telefon elimde hep onu kullandım. Baktım belli bir düzeni yok. Sabaha doğru şiddeti çok arttı. Uykudan uyandırıyordu. Ben yine telefon elimde yattım. Sancı geldikçe uygulamaya kaydettim. Sabah 4de 5 dkda bire düştü. Uygulama hastaneye gidin diye uyarı verdi. Hastaneye giderken yolda şiddeti daha da arttı. Ağrı gelince kimildamak bile istemiyorsun. Hastanede nst bağladılar ve gerçekten 5 dkda bir sancım çıktı. Ama hiç açılmam yoktu. Sadece rahim ağzı yumusamisti. O yüzden serum ile sancım durduruldu. Haftam da az diye. Ama şunu anladim doğum sancısı gelince anlamamak mümkün değil.