Zerooomm Gizembiniciogl1 ciğer yersen bebekte leke okur diyorlar ama inanmıyorum hurafe dir ciğ ciğere dokınulmamadı gerekiyor diyrolar abartılmadiğiı sürece yenilebilir diye düşünüyroum
BaLevLat34 Gizembiniciogl1 Normalde inanmıyorum öyle seylere yiyebilirsiniz abartmadan ama bu ikinci hamileliğim cesaret edip yiyemedim pekte sevmem :)
Mysaa Gizembiniciogl1 dokunmak zararlı diye biliyorum zararlı demimde işte ciğere dokunur farketmedn biyerine dokunursan leke olur diye harici yiyebilirsin canım
baby22_ Zerooomm sakatat tüketiminin leke ile bir alakası yok leke olayı tamamen hurafe. Hem çok aşırı a vitamini içerdiği için hamilelikte vücuda toksik etki yapıp düşüpe sebep olabiliyor hem de toksoplazma gibi bakterileri kırmızı etlere göre daha fazla taşıyabiliyor.
baby22_ Mysaa sakatat tüketiminin leke ile bir alakası yok leke olayı tamamen hurafe. Hem çok aşırı a vitamini içerdiği için hamilelikte vücuda toksik etki yapıp düşüpe sebep olabiliyor hem de toksoplazma gibi bakterileri kırmızı etlere göre daha fazla
Mysaa baby22_ canım kesin öyle demedim öyle biliyorum dedim konusulur duyarız kesinliği yoktur ama denk gelen vardır vs sakin 😊😊
Deletedmom727271 Ciğer de A vitamini çok fazladır. yerseniz bile sadece bir kaç tane. fazlası riskli olabilir.
Mucizeannesi28 Gizembiniciogl1 Bn yedim ya hamile misin o ara bilmiyodum ciğer sayikladim sürekli şişi ni durumunu yedim
Kbrbrhnn Gizembiniciogl1 Ayyy benim de canım acayip derecede istiyor ama uzak durmayı tercih ediyorum. A vitamininden aşırı zengin olduğu için önerilmiyor 🙁
nese-kasap Kbrbrhnn ben yedim abartmadığumız sürece birşey olacağını sanmıyorum herşeyin fazlası zarar
Fatmanurvehashas Gizembiniciogl1 bence biraz yeseniz bi sey olmaz. Sizinki kadar kucuk degildi bebegim. 5 aylikken yedim bi son son ay iki uc kez tam porsiyon yedim. Bebegimde bi sey yok cok sukur. Bak simdi yine canim cekti😁
nese-kasap Gizembiniciogl1 benim 3. gebelik üçünde de yedim ama elini çiğ ciğere dokunduktan sonra bi yerinize sürmeyin diyorlar ona dikkat etmeye çalıştım
Glbn34 Gizembiniciogl1 Ben yemistim hicbirseyde olmadı. Canınız ne istiyorsa az birsekilde yiyin afiyetle..