Annesininportakali53 Cileksi kalp atisi 7 de net duyulur kuzum bende 5+3 haftaligim kesem 12.40 mm olmuş bebek için haftaya çağırdı ama ben net olsun diye 7 haftalikken gidicem
Edauzun Cileksi benimde 6. Haftada duyulmadı canım bir hafta sonra gel dedi 7. Haftamda duydum şuan 19+3 oldum çok şükür, sende duyarsın inşAllah 🥰