Sadriye35 Kızlar sancılar için endol kullandınız mı 27 haftalık hamileyim ne sıklıkla aldınız merak ediyorum çok kullanmak bebegin suyunu azaltiyormuş diye duymuştum günlük alan var mi bu ilacı
Pnaar34 Sadriye35 kasılmam var dedigimde bana doktorum sadece 3 gün sabah aksam kullandırdı baska da kullandirmadı.
Sadriye35 Bilgisi olan varsa yazar mısınız kızlar her gün aldıysanız aktif sancim varken almak istiyorum zararı olmazsa