Cakiltasi2604 evet haklısın. Bana da doktorum açılman var, rahim ağzın yumuşamış dediğinde çok korktum. Her an gelebilir demişti. Evde suyun falan gelirse hemen ara demişti. 36+1’de konuştuk bunları. Bana dedi ki merak etme, hemen ciğer geliştirici vurur, birkaç saat seni serumla oyalar sonra alırız. Kurtardı artık o kendini dedi. Rahatlamıştım. Senin bebis de inşallah acele etmez ama velev ki etti, hic canını sıkma. Allah’ın izniyle kocaman oldular artık 🌸