Kb_plt Merhaba arkadaşlar, hamileliğimde 23. Haftama girmek üzereyim ve cildinde aşırı kuruluk ve döküntü oluşuyor. Çoğu hamile arkadaşlar vücudu yağlandığı için şikayetçi iken ben kuruluşundan şikayetçiyim bana önerebileceğiniz bir şey var mı acaba.?
lacoccinella Kb_plt La Roche kuru ve atopiye eğilimli ciltler için olan kremi verdi bana da dermatolog baya iyi geldi pul pul dökülüyordum resmen