Bugün idrar tahlili verdim, lökosit yüksek çıktı, eritrosit pozitif çıktı, ayrıca idrarda glukoz çıktı.( Şeker yükleme testim iyi çıkmıştı) kan da pozitif çıktı, kafayı yemek üzereyim. Bende hiçbir belirti yok böyle bir durum yaşayan var mı? 34+4 um bu arada