Nebyaa 35-36’da yapıyorlar genelde canım ama mesela benim 34’te nst’ye bağlandigimda kasılmalar çıkınca muayene etmişti açılma var mi diye. Ama hic korkulacak bir sey değil. Öyle acı, agri falan olmadı. Bir derin nefes ile maksimum 15 saniye sürüyor.