Merhaba kızlar 4 Nisan da beta 92 çıktı 2 gün sonra tekrarladı 274 çıktı son iki gündür gitmedim salı günü doktora gidicem fakat edetimede tahmini 1 hafta var karnım adet olacak gibi ağrıyor sizce bu neden gebelik yanıltıcımı acaba bende Bi belirti yok sadece adet sancısı çekiyorum