Arkadaşlar dün kontrolüm vardı baktılar herşeyin iyi çıktı şükür sadece tansiyonum yüksek çıktı proteinim çok varmış vücudumda rahimimde bakteri varmış o yüzden de erken doğum olabilir sizlerden dua istiyorum lütfen bana ve bebeğime dua edin yarın tekrar gidecem tansiyonum normalse ve protein azaldıysa erken doğum olmuycak zamanını bekliycekler ama tansiyonum yüksek çıkarsa dün ki gibi ve proteinim de azalmadıysa yatışım olacak ve iğne vurup doğumu başlatacaklar sancımın gelmesini bekliycekler o da 2 günde süre bilir diyor akşamınada gelir diyor bilmiyorum 🤷🏻♀️ yani o yüzden lütfen dua edin kimin duasının kabul olucagnı bilmeyiz inşallah 🙏 herşey yolunda olur ve yarın evimize döneriz 😞 ve bebeğime bulaşmasın diye erken doğum olucak